Blog

Tanie pozycjonowanie – nie warto

Posted by on gru 11, 2013 in Pozycjonowanie | 0 comments

Pozycjonowanie strony to długotrwały proces. Nawet jeśli masz już wysoką pozycję w wyszukiwarce, to ciągle trzeba walczyć o utrzymaniem się na podium. Zmiany algorytmów poszczególnych wyszukiwarek, rosnąca konkurencja korzystająca z usług seo mogą powodować, że szybko z tego podium spadniemy. (więcej…)

Pozycjonowanie jako cicha reklama

Posted by on lis 11, 2013 in Pozycjonowanie | 0 comments

Kiedyś reklamy odgrywały rolę bardziej informującą niż nakłaniającą. Chodziło o to, żeby poinformować klientów o istniejącym na rynku produkcie. Dzisiaj przechodzi na stronę perswazji. Nakłania nas, przekonuje, że ten szampon czy ta gra będzie najlepsza i jest nam niezbędna w naszym życiu. Ma na celu przede wszystkim zachęcenie odbiorcy do kupna promowanego przedmiotu, towaru. W jaki sposób namawiają nas, jakich środków do tego używają? Chodzi u oczywiście o środki masowego przekazu. (więcej…)

O co dba seo?

Posted by on lis 2, 2013 in Pozycjonowanie | 0 comments

SEO jest nazywane także jako pozycjonowanie stron. To bardzo bezpieczny sposób dla zareklamowania naszej firmy aby odnosiła ona coraz większe sukcesy. Dba o wizerunek naszej firmy ,przykuwa uwagę ,interesuje ,ciekawi i przede wszystkim reklamuje z jak najlepszej strony. W Seo nie ma żadnego spamu wszystko jest na najwyższym poziomie czyli bezpieczne. Seo dba aby nasza strona znajdowała się w miarę na pierwszych miejscach po wpisaniu w wyszukiwarce Google odpowiedniej frazy. (więcej…)

Reklama stron w sieci i pozycjonowanie

Posted by on paź 29, 2013 in Pozycjonowanie | 0 comments

W dzisiejszych czasach niezwykle ważna jest reklama, ponieważ ona dociera do najszerszego grona odbiorców. Obecni reklamy są wszędzie: w Internecie, w telewizji, w gazecie, w radiu, na ulicy i wielu innych miejscach. Muszą one rzucać się odbiorcom w oczy, aby jak najszybciej skorzystali oni z tego co ona nam oferuje. Reklama może występować pod wieloma, różnymi postaciami. Wszystko to zależy od miejsca, w jakim pojawia się ta reklama. (więcej…)